Přeskočit na hlavní obsah

Jak se staví sen 9: Luxusní Vila

Po týdnu a dvou dnech tu mám předpředposlední díl Jak Se Staví Sen.


Vypadá složitě, ale doopravdy není.

Potřebujeme:
6x Kitchen Bench White (Diy 30 sc)
2x Royalty Futon (Royalty 12 sd)
1x Attic Stairs (Pretty n' Love Decor 18 sd)
4x tapeta (Design 4 sd)
1x koberec (Design 5 sd)
2x Basics Light Grey Carpet (Basic Decor 130 sc)
1x Aman Pool (Fantasy Hotel 32 sd)
2x DIY Industrial Window Frame (DIY 6 sd)
1x Ladder (DIY 36 sc)
3x Open Terrace Window (Wild West 50 sc, bazzar)
Cena je asi 626 sc a 107 sd. Záleží na použitých materiálech.

Postup:
Jako základ bych doporučila tento vzhled interiéru. Ale záleží na vás.
Tři bílé poličky roztáhněte na max, ale dvě z nich nejdříve je otočte 90° svisle. Umístěte je doprostřed, tak aby byly od sebe asi tak daleko jako ta třetí. Třetí poličku umístíte kousek od stropu. Zbylé dvě poličky roztáhněte také na max a umístěte je do spodní linie prostřední poličky. Pod vám nevyjde ke kraji jako mě máte na výběr- buď přidat další poličku, nebo přidat kytku. Já byla lehce líná všimla jsem si toho až u videa.
Pak jdeme na tapety- v mém případě šedé tapety roztáhneme tak, vybyly dost velké, ale nebyly níž neprostřední sloupy a výš než polička, ke které ji dáváme. Klidně tapet použije více rpo 100% výsledek.
Podlaha/koberce. Já volila tyto Royalty,mají podle mě kouzelný vzhled. Zmenšíme je a umístíme před tapety, ale za sloupy, nevadí, když konce přečuhují do prostřední části, budou zakryté. Před jednu z podlah umístíme bazén. Mezi podlahu a bazén umístíme DIY okna otočené vodorovně a zmenšené.
Prostřední část začneme Design kobercem, který umístíme dozadu jako podlahu, před něj dáme koberece z Basic- je lepší dát dva, aby lépe kryly. Zase nevadí nedokonalosti vepředu. Tam přijdou zbylé poličky, které roztáhneme a necháme je koukat jen tmavší částí dole.
Pak jsem umístila schody, ale ty můžete nechat nakonec.Mezi bílý koberec a podlahu pokoje dáme okna z Wild West (Bazaar) ty Zmenšíme, aby nepřesahovaly horní příčku. Další tapetu roztáhneme na max a umístíme úplně dozadu.
(Ve videu jsem si hrála si částí kuchyně /?? /, tu dávat nemusíte, ale pro realističtější efekt, jsem ji v Suite dala do pozadí jako stín stropu.)
Jako poslední je tu žebřík, který otočíme vodorovně a zvětšíme tak, aby byl široký jako prostor mezi sloupy. Umístíme ho na prostřední příčku. Máme balkon!
Moje vysvětlování je strašné, ale je tu video. Vila je doopravdy jednoduchá, sice mi chvilku trvalo, než jsem ji vymakala do dokonalosti. V originále mám na balkoně květiny.


Při dekorování narážíme na problém zmenšování. Musíte najít věci, aby zmenšené proporčně seděly (tzn.: postel by měla být větší než noční stolek…). Další problém je spíš pro línější- musíte dekorovat vše co jste vytvořily. Pokud jste líní- zakryjete pokoje neprůsvitnými záclonami.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Free oblečení

Tady máte pár kodů k dárkovým kartám :) Oblečení není nejhezčí,ale zadarmo ... RH-VSYDKK6PR - dostaneš oranžovo-bílé šaty RH-ZZSJ486M3 - zelené šaty RH-B5UC3BPH9- modrá kabelka RH-D4JJNP3KA - kabát RH-7QTXF24MY- zlaté boty RH-MTXLV2UKS - bílé boty RH-JL742KQQE- růžové šaty RH-BC278U54P- zlaté boty Šaty z masa - http://chatadegalocha.com/#_=_ Tričko a kamera - http://www.onedayonearth.org/#_=_ ( pokud kliknete na odkaz tričko s kamerou se automaticky objeví v tvém apartmá ) Tričko se srdíčkem - stačí kliknout http://www.stardoll.com/do/campaign/japan.php 3 Šaty - Bohužel obrázek jsme musela sehnat z jiného blogu. Ale můžete si vybrat jen jedny tak si to pořádně rozmyslete! Takové černé šaty - http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D29169 Šedé šaty - http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D29121 Modré šaty -http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D

It's Antidote Time

Šupky dupky, nové Antidote je tady. Antidote my přijde jako taková drsňácká verze LE jen s nižšími cenami (které jsou taky vysoké).

Pearls

 Máme tu nové a nádherné Pearls.