Přeskočit na hlavní obsah

Wear The Song 6. - On My Mind

Po dlouhé době tu mám zase Wear The Song. A zase song od jedné blonďaté zpěvačky.



Písnička už je to starší, ale až teď jsem se na ní stala tak trochu závislou. Ellie má nádherný hlas a mě se moc líbí ten lip. No kdo by nechtěl dojet na koni až do kasina. Ellie tu má navíc moc pěkné outfity, kterými jsem se inspirovala. A k písničce- ten text se mi moc líbí. Je chytlavý a i melodie je super. Nezkoušela jsem hledat význam té písničky, ale mám pocit, že je to o holce, které si prostě nechce přiznat, že se zamilovala nebo tomu jen nerozumí.



Mám tu tradičně čtyři outifity inspirované outfity v klipu.


První je za SC. Je inspirovaný outfitem jak Ellie stojí před zrcadlem v zlaté místnosti. Je to jednoduchý bílo-zlatý outfit. V klipu je vidět jen od ramen výš, takže jsem spodek domýšlela. Tady mě lehce irituje ten top- ramínka by mohla být užší. Sukně má super délku a i barvu. Top je od sukně oddělen zlatým páskem.


Druhý outfit je SS. Inspirován je scénou, kdy Ellie sedí v košili na posteli. Škoda, že pro SS tam nebyla žádná podobná košile, ale narazila jsem na tuto košili s mašlí v TheJetSet. K ní patří jen páskové boty na podpatku v černé barvě. Takže Super Easy Outfit.


Třetí je složen z věcí pro Royalty. Botky nejsou vidět, ale jsou to černé sandálky, které jsou v obchodě ještě v bílé barvě. Je to inspirováno scénou, kdy Ellie stojí u zrcadla v dlouhých stříbrných šatech s obřím výstřihem vepředu v i v zadu. Takové šaty v Plaze nejsou a tyhle se mi k tomu nejvíce blížily.



Poslední je za SD a je inspirovaná scéno, kdy Ellie jede na koni. Musela jsem použít vysoké jezdecké boty, i když si nemyslím, že jehly se hodí na koně. Celý outfit je jednoduchý a celkem letní, když už máme to léto (haha). Je to něco v čem i já sama občas v létě chodím (pochopitelně šortky mám delší).


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Free oblečení

Tady máte pár kodů k dárkovým kartám :) Oblečení není nejhezčí,ale zadarmo ... RH-VSYDKK6PR - dostaneš oranžovo-bílé šaty RH-ZZSJ486M3 - zelené šaty RH-B5UC3BPH9- modrá kabelka RH-D4JJNP3KA - kabát RH-7QTXF24MY- zlaté boty RH-MTXLV2UKS - bílé boty RH-JL742KQQE- růžové šaty RH-BC278U54P- zlaté boty Šaty z masa - http://chatadegalocha.com/#_=_ Tričko a kamera - http://www.onedayonearth.org/#_=_ ( pokud kliknete na odkaz tričko s kamerou se automaticky objeví v tvém apartmá ) Tričko se srdíčkem - stačí kliknout http://www.stardoll.com/do/campaign/japan.php 3 Šaty - Bohužel obrázek jsme musela sehnat z jiného blogu. Ale můžete si vybrat jen jedny tak si to pořádně rozmyslete! Takové černé šaty - http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D29169 Šedé šaty - http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D29121 Modré šaty -http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D

It's Antidote Time

Šupky dupky, nové Antidote je tady. Antidote my přijde jako taková drsňácká verze LE jen s nižšími cenami (které jsou taky vysoké).

Pearls

 Máme tu nové a nádherné Pearls.