Přeskočit na hlavní obsah

Wear The Song: First Time

Mám tu další díl Wear The Song. Dnes tu mám krásnou písničku od…


Ellie Goulding a Kyga, jmenuje se First Time. Ellie má božský hlas a celá písnička je nádherná, a ten klip je nepopsatelný. A Kygo je konečně umělec, co nemá na hlavě ''štětec'' (postaraných vyholeno, nahoře vlasy, sorry, ale teď to nosí každý a mě to přijde hrozný).



Původně jsem se chtěla držet části: Bomber jacket and a snapback, ale v Plaze není dost bomberů a už vůbec tu nejsou snapbacky, takže to mám jen u jednoho outfitu. Spíše jsem to pojala jakou outfity na podzimní rande. A klasika- outfit za SC, za SD, pro SS a pro Royalty.


Za SC: Znáte to. Vyfiknete se na rande, ale nemáte žádný vhodný vrchní díl (myslím bundu, svetr…). Tak spoléháte na fakt, že v tom, co jste si vzaly, vám bude teplo. Nebo se kluk zachová jako gentleman a bude mrznout, protože jeho bundu/mikinu máte vy. Tady jsem vsázela na to druhé. Pánská mikča z Basic k růžovému outfitu. K outfitu absolutně neladí, ale to nikdy neladí, když si půjčíte pánskou mikinu.

Za SD: Tady jsem se držela toho Bomber jacket and a snapback. Vymyslela jsem to jako příběh, že jste americká slečna, kluk hraje americký fotbal a vy jdete na americký fotbal fandit a pak máte rande a musíte se stylově obléknout. Takže romantické šatičky s páskem a k tomu bomber a snapback.

Pro SS: Další rande. Jdete se spíš projít někam do přírody a vy konečně máte rozum a nespoléháte na to, že vám bude teplo. Tak si vezmete roztahané dříny a khaki parku. K tomuto jsem zvolila černý top s růžovým proužkem a růžové jsem se držela i na teniskách. Pohodlí nadevše.


Pro Royalty: U Royalty trávím nejvíce času, moc Royalty věcí v Plaze není. Tady to máme jako městské rande. Můžete vyrazit do kavárny, do kina nebo se jen tak courat po obchoďáku (to poslední je vtip) Jednoduchá kombinace bílých kalhoty a bílého topu doplněná o kozačky, stylovu kabelku a výrazný vlněný kabátek.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Free oblečení

Tady máte pár kodů k dárkovým kartám :) Oblečení není nejhezčí,ale zadarmo ... RH-VSYDKK6PR - dostaneš oranžovo-bílé šaty RH-ZZSJ486M3 - zelené šaty RH-B5UC3BPH9- modrá kabelka RH-D4JJNP3KA - kabát RH-7QTXF24MY- zlaté boty RH-MTXLV2UKS - bílé boty RH-JL742KQQE- růžové šaty RH-BC278U54P- zlaté boty Šaty z masa - http://chatadegalocha.com/#_=_ Tričko a kamera - http://www.onedayonearth.org/#_=_ ( pokud kliknete na odkaz tričko s kamerou se automaticky objeví v tvém apartmá ) Tričko se srdíčkem - stačí kliknout http://www.stardoll.com/do/campaign/japan.php 3 Šaty - Bohužel obrázek jsme musela sehnat z jiného blogu. Ale můžete si vybrat jen jedny tak si to pořádně rozmyslete! Takové černé šaty - http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D29169 Šedé šaty - http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D29121 Modré šaty -http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D

It's Antidote Time

Šupky dupky, nové Antidote je tady. Antidote my přijde jako taková drsňácká verze LE jen s nižšími cenami (které jsou taky vysoké).

Pearls

 Máme tu nové a nádherné Pearls.