Přeskočit na hlavní obsah

V týdnu sedmkrát...1.

V týdnu sedmkrát. Ne, to není písnička od Black Milk (někteří asi tuší, kdo byly BM). Teda je to část textu písničky, ale o to tu nejde. Je to nová nepravidelná rubrika.
Vždy si v Plaze zvolím jeden kousek a k němu vytvořím sedm outfitů na každý dne v týdnu. Takže hned na poprvé jsem si tu vybrala béžové kalhoty z It Girls.





Pondělí:
Unavené pondělí. Nikomu se vstávat nechce, tak sjem vybrala veselou červenu blůzku. K tomu černé doplňky. Blůzka vypadá pohodlně a je stylová a na toto počasí je to fajn, že to nejsou odhalené rukávy.
Úterý:
Je už více uvolněné. Ta pondělní deprese opadla, ale do víkendu daleko. Vybrala jsem outfit ženského stylu. Krajkový top v černé barvě, která je podle mě úžasný. Na něj jsem dala černobílý kardigan, přes něj bordó pásek ladící ke kabelce a boty jednoduché sandálky.
Středa:
Víkend skoro za rohem, půlka pracovního týdne je pryč, teda bude pryč. Tady jsem volila super pohodlný outfit. Volná, oversized, jak chce džíska pod které je pruhovaný topík. Dále sandálky, které k outfitu ani trochu neladí a velká skoro školácká brašna.
Čtvrtek:
Super elegantní čtvrtek. Člověk už je uvolněný a tak sjem chtěla udělat lehce extravagantní outfit. Základem jsou kalhoty, ale dále tu máme bílé tílko, na které sedí černé sáčko. Doplňky jsou výrazné s tygrovaným nebo chcete-li s leopardím outfitem.
Pátek:
Páték! Po práci šup na kafíčko s kamarádkou. Na takový sexy topík jsem nahodila modrý svetřík. Tento outfit je ze všech, co jsem tu vytvořila můj nejoblíbenější. Dále tu máme takové lehce sexy botičky a kabelku z pondělka.
Sobota:
Výlet od klubu. Upřímně s kalhotami se moc párty outfit udělat nedá, ale pokus tu byl. Zvolila jsem barvu béžovou a zlatou. Místo topu jsem zvolila body v krajkové variantě. Doplňky jsou zlaté. Krásné bundička, která je hodně luxusní, podle mě a k tomu zlaté botky.
Neděle:
Po propracované týdnu a propařené sobotě je čas jít do fitka. Takže tu máme outfit na přeběhnutí do posilky. Tenisky, mikča a tílko pod mikinou a k tomu karimatka.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Free oblečení

Tady máte pár kodů k dárkovým kartám :) Oblečení není nejhezčí,ale zadarmo ... RH-VSYDKK6PR - dostaneš oranžovo-bílé šaty RH-ZZSJ486M3 - zelené šaty RH-B5UC3BPH9- modrá kabelka RH-D4JJNP3KA - kabát RH-7QTXF24MY- zlaté boty RH-MTXLV2UKS - bílé boty RH-JL742KQQE- růžové šaty RH-BC278U54P- zlaté boty Šaty z masa - http://chatadegalocha.com/#_=_ Tričko a kamera - http://www.onedayonearth.org/#_=_ ( pokud kliknete na odkaz tričko s kamerou se automaticky objeví v tvém apartmá ) Tričko se srdíčkem - stačí kliknout http://www.stardoll.com/do/campaign/japan.php 3 Šaty - Bohužel obrázek jsme musela sehnat z jiného blogu. Ale můžete si vybrat jen jedny tak si to pořádně rozmyslete! Takové černé šaty - http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D29169 Šedé šaty - http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D29121 Modré šaty -http://www.stardoll.com/br/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D

It's Antidote Time

Šupky dupky, nové Antidote je tady. Antidote my přijde jako taková drsňácká verze LE jen s nižšími cenami (které jsou taky vysoké).

Pearls

 Máme tu nové a nádherné Pearls.